czwartek, 4 sierpnia 2016

LETNIE AKCESORIA - CO ZAMIAST TOREBKI?


Zauważyłam, że co roku wraz z nadejściem lata zrzucam skórę. Niczym gad. Jaszczur jakiś czy inny gekon. W upalne dni porzucam torebki ze skóry, a potrzebne mi przedmioty zabieram ze sobą w czymś lżejszym i bardziej poręcznym. Czymś, co dodatkowo wyglądem i kolorystyką bezpośrednio nawiązuje do panującej pory roku. Pomyślałam, że podpowiem Wam co według mnie najlepiej będzie nam służyć latem. Bo jeśli nie torebka, to co?


NERKA / SASZETKA

To najwygodniejsze z możliwych rozwiązań! Zupełnie nie czuję, że mam ją na biodrach. Idealnie sprawdza się podczas wycieczek rowerowych, spacerów, koncertów i wszędzie tam, gdzie posiadanie torebki na ramieniu byłoby dla nas uciążliwe. W dodatku przeglądając sieć można znaleźć mnóstwo pięknych letnich wzorów i kolorów, które pięknie uzupełnią zarówno w sportowy, jak i bardziej miejski i elegancki zestaw. Ta soczysta arbuzowa właśnie pędzi do mnie pocztą!




PLECAK / WOREK 

Jeśli wiem, że będę musiała zabrać ze sobą nieco więcej, niż tylko portfel, klucze i telefon, wybieram plecak - mam swój ulubiony sznurkowy, z którym ostatnio biegam po mieście najczęściej. Zarzucając worek na plecy macie pełną swobodę rąk, obciążacie oba ramiona, a nie jedno z nich, a dodatkowo sznurkowe, a nie skórzane rączki nie odparzają skóry ramion w te najbardziej upalne dni. Niektóre modele zamyka się zaciągając sznurek będący rączkami, inne mają standardowe zamknięcia w postaci klamry albo magnesu. Są świetnym akcentem w basicowych, klasycznych stylizacjach.




TORBY MATERIAŁOWE

Torby, których na co dzień używamy zwykle podczas wyjścia na zakupy, latem są rewelacyjną alternatywą dla torebki. To opcja dla osób, które bez torebki w ręce lub na ramieniu czują się jak bez ręki. Torby te, zwykle uszyte z bawełny lub płótna, są bardzo miękkie i przyjemne dla skóry. Ja jedynie, chcąc uspokoić swoje myśli o łatwym dostępie do jej zawartości dla cudzych rąk, wszyłam sobie zapięcie w postaci rzepów. Osoby uzdolnione manualnie mogą samodzielnie uszyć taką torbę z wybranego przez siebie materiału - TUTAJ znajdziecie tutorial przygotowany przez Anię z cozaszycie.pl - to naprawdę prosta sprawa!




Co Wy na to? Jak Wam się podobają akcesoria, które wybrałam? Mamy podobny gust? Które z tych dodatków chętnie nosiłybyście latem? Chcąc ułatwić Wam zakupy, umieściłam pod zdjęciami odnośniki bezpośrednio do sklepów (decobazaar, brytyjka, adresy sieciówek), więc możecie szaleć! W końcu lato trwa jeszcze cały miesiąc!



   

1 komentarz:

  1. Ja sobie muszę chyba taki plecaczek skombinować !!! w sumie przydatna rzecz !!

    OdpowiedzUsuń